Betalningspåminnelse

Vi skickar ut en betalningspåminnelse då vi inte mottagit din betalning som förföll i slutet av månaden.

Följ länken i SMS. Länken är giltig i tre dagar från att du fick det och kommer från vår samarbetspartner Lowell.

Har du redan betalt? Då kan du bortse från detta SMS.

Detta kan vara grunden till att du mottagit en betalningspåminnelse

Autogiro

  • Din beloppsgräns är för låg Gå in i din internetbank och justera beloppet. För hjälp, ta kontakt med din bank.

  • Ingen täckning på kontot Vi gör fyra dragningsförsök via autogiro. Har du inte täckning på kontot den 28e i månaden, kan du föra över pengar så gör vi ett nytt dragningsförsök nästa bankdag.

  • Autogiro är inaktivt Kolla i din internetbank att autogirot är aktiverat. Är det inte det kan du lägga till autogiro på Mina Sidor.

Debitering via betalkort

  • Kortet är bytt eller dess giltighetstid har löpt ut Det är möjligt att ändra betalkort via Mina Sidor.

Mina sidor